Välkommen till min nya blogg!

Hej och välkommen in i min sneavärld!;) (Alltså jag är inte sne!Bara inte rak!) Jag, Alina är en tjej på 22år som ska genomgå en skoliosoperation. Här på bloggen ska jag skriva allt om min skolios och runt omkring min operation.     Bloggen är dels till för MIG, att skriva av mig om alla tankar och kännslor som snurrar runt i huvudet kring min operation OCH dels för DIG för dig som kanske själv lider av skolios eller bara vill ha något att läsa. Osv. ALLA är välkommna! Se rakt in i framtiden!                                      puss och kram/ Alina

Kommentarer
Postat av: lifecomfotinter

Hej ALINA

Som leg.Operationssköterska inom ortopedi har jag deltagit och assisterat i många skoliosoperationer.

Men jag gav inte upp, tillsammans med en professor från UMAS har jag utvecklat ett datorbaserad system för rehabilitering av idiopatisk skolios. Metoden är behaglig och smärtfri för patienten och mycket effektiv. Det behövs ingen operation längre. Det räcker med ca 2 månaders rehabilitering, en gång om dagen och ca 50 minuter. Metoden är evidensbaserad så man kan systematisk följa effekten och resultat av behandlingen så som hur kröken minskar.

Hälsningar

RAR

2010-06-04 @ 21:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0